
Po wczorajszych krótkotrwałych problemach z aplikacją Millenium, dzisiaj nastąpił jej całkowity krach. Nie można wykonać przelewu, zapłacić za zakupy, czy nawet „przyjąć” pieniędzy, bo te wracają do banku nadawcy. Klienci muszą uzbroić się w cierpliwość, bo to nie zwykła aktualizacja czy prace konserwacyjna, a awaria o czym informują użytkownicy na portalu Downdetector.
– „Najpierw trzykrotna próba przelewu, niestety nie poszedł, "błąd komunikacji". To się wylogowałem, a teraz to nawet juz nie można się zalogować” – opisuje jeden z użytkowników, a kolejni dodają: „Blik znowu nie działa, ledwo miesiąc i 8 dni od poprzedniej takiej awarii... „, Najgorszy moment na wyłączenie systemu: początek miesiąca, gdy wielu z nas ma termin zapłaty rachunków. No i grudzień, gdy internetowe systemy płatnicze przydają się szczególnie”. "Ile jeszcze będę stać jak idiota przy kasie? Nic nie działa - ani płatności kartą, blik, logowanie! Dziś przegięli mam dość tego banku", "Drugi dzień nie można zapłacić w sklepie, dziś jednak BLIK też nie działa. Ponad 24h... Musi być naprawdę grubo".
Z danych Downdetector wynika, że nie działa cały system, problemy są zarówno z bankowością mobilną, online, nie można nawet zalogować się do banku. O godzinie 12 o problemach poinformowało 900 internautów.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie