Reklama

Całkowity krach systemu Millenium: problemy z logowaniem i płatnościami. Awaria nie tylko systemu bankowości mobilnej i online. (150 znaków)

01/12/2023 12:35

Po wczorajszych krótkotrwałych problemach z aplikacją Millenium, dzisiaj nastąpił jej całkowity krach. Nie można wykonać przelewu, zapłacić za zakupy, czy nawet „przyjąć” pieniędzy, bo te wracają do banku nadawcy. Klienci muszą uzbroić się w cierpliwość, bo to nie zwykła aktualizacja czy prace konserwacyjna, a awaria o czym informują użytkownicy na portalu Downdetector.

– „Najpierw trzykrotna próba przelewu, niestety nie poszedł, "błąd komunikacji". To się wylogowałem, a teraz to nawet juz nie można się zalogować” – opisuje jeden z użytkowników, a kolejni dodają: „Blik znowu nie działa, ledwo miesiąc i 8 dni od poprzedniej takiej awarii... „, Najgorszy moment na wyłączenie systemu: początek miesiąca, gdy wielu z nas ma termin zapłaty rachunków. No i grudzień, gdy internetowe systemy płatnicze przydają się szczególnie”. "Ile jeszcze będę stać jak idiota przy kasie? Nic nie działa - ani płatności kartą, blik, logowanie! Dziś przegięli mam dość tego banku", "Drugi dzień nie można zapłacić w sklepie, dziś jednak BLIK też nie działa. Ponad 24h... Musi być naprawdę grubo".

Z danych Downdetector wynika, że nie działa cały system, problemy są zarówno z bankowością mobilną, online, nie można nawet zalogować się do banku. O godzinie 12 o problemach poinformowało 900 internautów.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do