
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły właśnie coroczną akcję "Październik miesiącem edukacji". Na czym ona polegała?
Właśnie zakończyła się akcja "Październik miesiącem edukacji", prowadzona przez PKP PLK. Inicjatywa, zorganizowana w ramach kampanii pn. "Bezpieczny przejazd" obejmowała m.in. dodatkowe spotkania informacyjne i edukacyjne w szkołach. W tym roku Ambasadorzy Bezpieczeństwa dotarli do ponad 310 tysięcy uczniów i uczennic.
Celem corocznej akcji jest oczywiście zwiększenie świadomości i umiejętności dzieci i młodzieży w
zakresie bezpiecznego korzystania z przejść i przejazdów kolejowo-drogowych. Na zajęciach przeprowadzono np. konkursy i quizy, interaktywne gry oraz animacje edukacyjne. Dzieci otrzymały zeszyty i kolorowanki, a także broszury dla swoich rodziców.
Dzięki takim spotkaniom, dzieciaki mogły dowiedzieć się między innymi, jak oznakowane są przejazdy. Uzyskały również wiedzę o tym, jak reagować w sytuacjach zagrożenia, wykorzystując dane z Żółtych Naklejek PLK – dodatkowych oznaczeń na przejazdach.
Fot. PKP - materiały prasowe
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie