
Pasażerowie będą mogli przystąpić do konkursu w dwóch etapach. Pierwszy odbywa się w drugiej połowie września, drugi w październiku.
Pierwszy etap trwa od 16 do 21 września, a drugi wystartuje 18 października i potrwa do ostatniego dnia miesiąca.
Do pierwszego etapu mogą przystąpić osoby, które na swojej Spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej lub innym nośniku będą miały zakodowany i aktywowany bilet kupiony nie wcześniej niż 1 września 2021 r. W przypadku drugiego etapu bilet długookresowy musi być kupiony i aktywowany nie wcześniej niż 1 października 2021 r.
Zarząd Transportu Miejskiego każdego dnia o godzinie 9.00 będzie informować na stronie konkursu o porze rozpoczęcia rejestracji w danym dniu. Choć będą one różne, to zakończenie przewidziane jest codziennie na godzinę 23.59.
W czasie pasażerowie powinni zgłaszać się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na dedykowanej do tego stronie www.jesiennebiletobranie.wtp.waw.pl. Trzeba podać 11-cyfrowy numer swojej karty miejskiej.
Aby odebrać nagrodę trzeba zgłaszać się do Punktów Obsługi Pasażerów. Warto pamiętać, aby zabrać ze sobą kartę wskazaną podczas rejestracji, bo to na niej zostanie zakodowany nowy bilet.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie