
Aby biznes dobrze się kręcił, a sprzedaż utrzymywała na wysokim poziomie, niezbędna jest promocja. Kilkanaście lat temu głównym kanałem reklamowym była prasa. Nieco później pojawiły się reklamy telewizyjne, swój czas miały również papierowe ulotki. Dziś mówiąc o promocji, większość osób ma na myśli internet. Nie bez powodu: to tutaj toczy się zacięty bój o uwagę klienta. Aby firma nie narzekała na brak klientów, musi więc wziąć udział w walce – dołożyć wszelkich starań, by zdobyć uwagę konsumentów, czyli potencjalnych klientów i usługobiorców. Przekonaj się, czy Twoja witryna powinna zadbać o poprawę widoczności w Google.
Niska sprzedaż i brak nowych klientów? To sygnały, że coś jest nie tak
Zakładając stronę internetową mamy nadzieję, że będzie ona chętnie odwiedzana przez osoby, szukające w sieci oferowanych przez nas usług lub produktów. Niestety, rzeczywistość wygląda nieco inaczej, a pojawienie się z witryną na pierwszych stronach wyszukiwarki (czyli tych, na które zaglądają internauci), zajmuje sporo czasu. Nie ma możliwości, aby nowa domena ukazywała się na szczycie Google – konkurencyjność we wszystkich branżach jest na tyle duża, że zawsze znajdzie się ktoś lepszy od nas. Aby szybko pokazać się na topowych pozycjach, należy zlecić pozycjonowanie strony. Taką usługę świadczą agencje SEO, zajmujące się promowaniem firm w internecie. Do kogo skierowana jest ich oferta? Przede wszystkim do sklepów internetowych, które chciałyby budować trwałe relacje z klientami. Z pozycjonowania korzystają również firmy usługowe, stawiające na rozwój i zwiększanie popularności marki. Zarówno nowe, jak też te, funkcjonujące na rynku od wielu lat. Jeżeli mimo posiadania ładnej witryny narzekasz na brak klientów, a lokalna społeczność nie kojarzy Twojej firmy, to wyraźne znaki, że czas wdrożyć promocję w sieci.
Większy ruch to większy zysk. Zapewnią go reklamy Google Ads i pozycjonowanie
Kiedy wszystko wskazuje na to, że Twoja strona internetowa nie jest rozpoznawalna i zajmuje dalekie pozycje w wynikach wyszukiwania, warto zainteresować się dostępnymi metodami promocji. Agencja INSEO rekomenduje pozycjonowanie stron oraz kampanie reklamowe w Google Ads. Obie z nich pozwalają zaistnieć w internecie: pozycjonowanie dotyczy wyników organicznych, a reklamy Google Ads wyników płatnych. Jeżeli nie masz pewności, który sposób na marketing online będzie lepszym wyborem dla Twojej firmy, skontaktuj się z konsultantem INSEO i zamów niezobowiązującą wycenę usług. Specjalista przygotuje strategię działania, dostosowaną do Twoich potrzeb – nie warto czekać! Promocja w internecie pozwoli Ci sprowadzić na stronę nowych użytkowników sieci, potencjalnie zainteresowanych skorzystaniem z oferty. Docierając do wielu nieprzypadkowych odbiorców, np. osób mieszkających nieopodal Twojej firmy, szybko zwiększysz zyski.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie