
21 marca od lat obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa, a od niedawna to dzień, w którym solidaryzując się z osobami z triosomią zakładamy kolorowe skarpetki.
O co w tym chodzi? To kampania, którą trzy lata temu rozpoczęła Kaja Bielawska chcąc zrealizować marzenie siostry Moniki z zespołem Downa, która zapragnęła stać się sławna w internecie. W akcję włączyło się kilkadziesiąt osób z działów komunikacji i marketingu z całej Polski i na efekty nie trzeba było długo czekać, bo okazało się, że już pierwsza odsłona kampanii porwała miliony Polaków. Chodzi o zakładanie dwóch kolorowych skarpetek nie do pary, wrzucanie ich do mediów społecznościowych i oznaczanie #ZespolKolorowychSkarpetek. A idea jest prosta: przypomnienie światu, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne, potrzebują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie