Reklama

Awaria systemu w PKO BP. Jak długo to potrwa?

20/04/2020 17:05

Planowane prace serwisowe PKO BP przeciągnęły się: od kilku godzin klienci banku zgłaszają poważne problemy. Występują trudności z dostępem do środków, nie działa aplikacja IKO, logowanie do systemów PKO BP oraz BLIK. 

Planowane prace serwisowe PKO BP miały trwać między 19 a 20 kwietnia. Do tej pory nie udało się przewrócić normalnego funkcjonowania aplikacji, nadal występują problemy z dostępem do kont. Pomimo tego, nie działa funkcja BLIK oraz logowanie do systemu bankowości internetowej jest niemożliwe.

- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia - informuje komunikat na stronie banku.

Wiadomość w aplikacji wygląda następująco:

Błąd działania aplikacji. Wystąpił błąd aplikacji - szczegółowy opis jest niedostępny. Skontaktuj się z konsultantem iPKO.

Odpowiedź na pytanie jak długo potrwają zakłócenia — jeszcze nie padła. PKO BP zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. 

CZYTAJ RÓWNIEŻ:





Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do