
Planowane prace serwisowe PKO BP przeciągnęły się: od kilku godzin klienci banku zgłaszają poważne problemy. Występują trudności z dostępem do środków, nie działa aplikacja IKO, logowanie do systemów PKO BP oraz BLIK.
Planowane prace serwisowe PKO BP miały trwać między 19 a 20 kwietnia. Do tej pory nie udało się przewrócić normalnego funkcjonowania aplikacji, nadal występują problemy z dostępem do kont. Pomimo tego, nie działa funkcja BLIK oraz logowanie do systemu bankowości internetowej jest niemożliwe.
- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia - informuje komunikat na stronie banku.
Wiadomość w aplikacji wygląda następująco:
Błąd działania aplikacji. Wystąpił błąd aplikacji - szczegółowy opis jest niedostępny. Skontaktuj się z konsultantem iPKO.
Odpowiedź na pytanie jak długo potrwają zakłócenia — jeszcze nie padła. PKO BP zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie