Reklama

Chcecie handlować 1 listopada przy cmentarzu? Decyzje do odbioru od poniedziałku

W tym roku odbiór decyzji na zajęcie pasa drogowego pod stoiska handlowe przed cmentarzami, w okresie dnia Wszystkich Świętych, będzie możliwy w dniach 02-10 października w 8.00-15.00. Decyzję można odbierać w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120. Po wskazanym terminie decyzje nieodebrane zostaną wysłane pocztą. 

Jednocześnie informujemy, że podstawą uzyskania przepustki na wjazd w rejonach cmentarzy jest posiadanie decyzji na zajęcie pasa drogowego pod stoisko handlowe.

Przypominamy, że od 2017r. w Zarządzie Dróg Miejskich nie funkcjonuje kasa. Opłaty za zajęcie pasa drogowego można dokonać w opłatomatach zlokalizowanych w siedzibie ZDM (gotówką lub kartą). W celu usprawnienia wpłat preferowane jest użycie karty płatniczej.

Osoby odbierające decyzje w imieniu innej osoby, powinny posiadać oryginalne, pisemne upoważnienie do odbioru decyzji, ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby upoważnionej, nazwy cmentarza i nr PESEL osoby udzielającej upoważnienia.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do