
Jak w Święta Bożego Narodzenia pracuje Urząd m.st. Warszawy? Urzędnicy mają wolne? Jak to będzie wszystko wyglądało?
Decyzją prezydenta m.st. Warszawy 24 grudnia 2021 r. i 7 stycznia 2022 r. został ustanowiony dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy za święta przypadające w soboty.
W związku z tym dyżur dla rejestracji zgonów dla całej Warszawy 24 grudnia 2021 r. (piątek), będzie pełniony w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gen. Andersa 5 (Śródmieście), w godzinach 8-14. W tym dniu nie będzie można załatwić żadnych innych spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
Tymczasem dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą całą dobę, siedem dni w tygodniu kontaktować się poprzez:
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie