Reklama

Książka "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" trafiła do polskich księgarni

W nocy z piątku na sobotę rusza sprzedaż długo wyczekiwanej w Polsce książki "Harry Potter i przeklęte dziecko" autorstwa J.K. Rowling, Johna Tiffany'ego i Jacka Thorne'a.

„Harry Potter i Przeklęte Dziecko” – najbardziej wyczekiwana książka ostatniej dekady pojawi się na księgarskich półkach 22 października.

Pokazy szkoły magii, różdżki, czarodzieje, mugole i scenografia nawiązująca do najnowszej książki autorstwa J.K. Rowling, Jacka Thorne’a i Johna Tiffany’ego – to tylko niektóre z niespodzianek, jakie przygotował Empik wraz z wydawnictwem Media Rodzina. Salony za sprawą scenografii rodem z Hogwartu zamieniły się na kilka godzin w magiczny świat. Na premierę w Arkadii można było dojechać londyńskim double-duckerem kursującym z centrum Warszawy.

„Harry Potter i Przeklęte Dziecko” to ósma historia w serii i pierwszy autoryzowany spektakl teatralny o przygodach słynnego czarodzieja. Akcja książki toczy się dziewiętnaście lat po wydarzeniach opisanych w siódmym tomie powieści. Po zakończeniu nauki w Hogwarcie losy głównego bohatera wciąż pozostają skomplikowane. Na Harry’ego Pottera, zapracowanego urzędnika Ministerstwa Magii, męża i ojca trójki dzieci, czekają nowe wyzwania. Powracające widma przeszłości i kłopoty z nastoletnim synem nie pozwolą bohaterowi spocząć na laurach. Gdy przyszłość zacznie złowróżbnie przypominać przeszłość, ojciec i syn będą musieli stawić czoła niewygodnej prawdzie: że ciemność nadchodzi czasem z zupełnie niespodziewanej strony.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do