
Warszawa rozpoczęła kampanię skierowaną do młodzieży. Ma zwrócić uwagę młodzieży na negatywny wpływ alkoholu na ich życie i zmienić jego postrzeganie. Hasło kampanii to „Nie daj się nabić w butelkę. Z alkoholem nie wygrasz”.
Celem kampanii społecznej miasta jest zarówno pokazanie młodzieży jak negatywny wpływ na ich życie ma spożywanie alkoholu, ale także zwrócenie uwagi na szkodliwą społeczną aprobatę picia i ranga trunku, który nie jest już postrzegany jako groźna używka.
Akcja realizowana jest głównie za pomocą mediów społecznościowych, a więc YouTube’a, TikTok’a czy Facebooka, bo takimi kanałami najprościej dziś dotrzeć do tej grupy odbiorców. Wyprodukowano też spot pt „Gra w butelkę”, a na skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z ul. Anielewicza zobaczyć można wielkoformatowy mural kampanii.
Jeśli chodzi o statystyki – już 80% uczniów w wieku 15-16 lat zadeklarowało, że spożywało już w swoim życiu alkohol. W wieku 17-18 lat jest to niemal 93%.
źr UM Warszawa
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie