Reklama

Pepco promuje stereotypy? Internauci atakują

Sieć sklepów wielobranżowych Pepco 10 listopada zamieściła na Facebooku nowy świąteczny spot reklamowy. W krótkim filmiku zapytała kobiety o ich talenty. Bohaterki długo zastanawiają się nad odpowiedzią, w przeciwieństwie do ich bliskich, którzy bardzo szybko wyliczają umiejętności związane z gotowaniem, dekorowaniem i dbaniem o ognisko domowe.

Internauci zwrócili uwagę, że kobiety mogą pochwalić się wieloma innymi talentami, niekoniecznie związanymi z prowadzeniem gospodarstwa domowego, zwłaszcza w XXI wieku, gdzie co raz częściej pojawia się etos silnej i niezależnej kobiety.

Pepco zachęca, aby internauci również chwalili się talentami, aby w ten sposób stworzyć pełen obraz mocnych stron kobiet. Na atak odpowiadają tak:

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do