Reklama

Urzędy w Warszawie zamknięte! Sprawdź, kiedy załatwisz sprawy po długim weekendzie!

Warszawiacy planujący załatwić sprawy urzędowe tuż przed długim weekendem powinni pamiętać o jednej ważnej zmianie – w poniedziałek, 10 listopada, Urząd m.st. Warszawy oraz jego delegatury będą nieczynne.

Dzień wolny został wyznaczony w zamian za święto przypadające w sobotę, 1 listopada. To oznacza, że większość wydziałów ratusza oraz jednostki obsługujące mieszkańców, takie jak biura dzielnicowe, kasy czy punkty przyjmowania wniosków, nie będą prowadzić obsługi interesantów. Wyjątkiem będzie tylko Urząd Stanu Cywilnego, którego dyżur w zakresie rejestracji zgonów odbędzie się w godzinach 8:00–16:00 w siedzibie przy ul. gen. W. Andersa 5.

Urzędnicy zachęcają, by w tym czasie korzystać z dostępnych e-usług miejskich – przez internet można m.in. złożyć część wniosków, zapłacić podatek od nieruchomości, czy zgłosić sprawy przez portal Warszawa19115. Urząd m.st. Warszawy informuje, iż osoby planujące wizytę w urzędzie w innym terminie, mogą skorzystać z internetowej rezerwacji pod adresem: rezerwacje.um.warszawa.pl.

Normalna praca urzędu zostanie wznowiona we wtorek, 12 listopada, kiedy wszystkie punkty obsługi będą działać według standardowych godzin.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do