Warszawiacy planujący załatwić sprawy urzędowe tuż przed długim weekendem powinni pamiętać o jednej ważnej zmianie – w poniedziałek, 10 listopada, Urząd m.st. Warszawy oraz jego delegatury będą nieczynne.
Dzień wolny został wyznaczony w zamian za święto przypadające w sobotę, 1 listopada. To oznacza, że większość wydziałów ratusza oraz jednostki obsługujące mieszkańców, takie jak biura dzielnicowe, kasy czy punkty przyjmowania wniosków, nie będą prowadzić obsługi interesantów. Wyjątkiem będzie tylko Urząd Stanu Cywilnego, którego dyżur w zakresie rejestracji zgonów odbędzie się w godzinach 8:00–16:00 w siedzibie przy ul. gen. W. Andersa 5.
Urzędnicy zachęcają, by w tym czasie korzystać z dostępnych e-usług miejskich – przez internet można m.in. złożyć część wniosków, zapłacić podatek od nieruchomości, czy zgłosić sprawy przez portal Warszawa19115. Urząd m.st. Warszawy informuje, iż osoby planujące wizytę w urzędzie w innym terminie, mogą skorzystać z internetowej rezerwacji pod adresem: rezerwacje.um.warszawa.pl.
Normalna praca urzędu zostanie wznowiona we wtorek, 12 listopada, kiedy wszystkie punkty obsługi będą działać według standardowych godzin.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie