
Black Friday to dzień polowania dla prawdziwych łowców okazji. Wszechobecne duże zniżki kuszą i zachęcają do zakupów. W tym roku Black Friday wypadł 24 listopada. Jak pokazują badania, z roku na rok zysk ze sprzedaży w czarny piątek zwiększa się.
Firma Adwin zbadała to zjawisko i donosi, że na polskim rynku odnotowano aż 45-procentowy wzrost dochodu i wzrost średniej wartości zamówienia o 37 euro. Jednak liczba transakcji spadła o 18%. Oznacza to, że kupuje mniej Polaków, ale za to robią oni większe zakupy.
Black Friday pod względem sprzedaży przewyższa wszystkie pozostałe piątki w okresie od października do grudnia. Nie zmienia się to od lat. W Polsce ponownie miastem z najlepszymi wynikami sprzedaży w tym dniu była Warszawa. Za nią uplasowały się: Kraków, Katowice, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Łódź.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie