
Wraz z rozpoczęciem tygodnia minął termin składania wniosków o udział w przetargach na projekty i budowę trzech odcinków drogi ekspresowej S7 z Warszawy do Grójca.
Firma, której zostaną powierzone prace projektowe i budowlane, będzie miała na zrealizowanie inwestycji 37 miesięcy od czasu podpisania umowy (wyjąwszy okres zimowy od 15 grudnia do 15 marca).
O realizację inwestycji starają się takie firmy jak: Skanska, Strabag, czeski Metrostav czy PORR Infrastructure, któremu zawdzięczamy odbudowę spalonego mostu Łazienkowskiego.
Całą inwestycję podzielono na trzy odcinki. Do wybudowania 7-kilometrowego odcinka od skrzyżowania przyszłej S7 z Południową Obwodnicą Warszawy do Lesznowoli zgłosiło się 19 firm. Tyle samo będzie starać się o budowę odcinka z Lesznowoli do Tarczyna. Natomiast o realizację ostatniego odcinka – z Tarczyna do obwodnicy Grójca – ubiega się 20 firm.
Nowa trasa biegnąca od POW do węzła Lesznowola będzie miała dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Kolejny fragment, który ciągnąć się będzie do obwodnicy Grójca, będzie drogą dwujezdniową z dwoma pasami ruchu w każdą stronę.
Inwestycja ma być gotowa w drugiej połowie 2020 roku.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie