Reklama

Burger King znów zażartował z McDonalda

Rywalizacja w świecie marek nie jest niczym nowym - Start Trek kontra Star Wars, Coca Cola kontra Pepsi, a także Burger King kontra McDonald's - od czasu do czasu można zauważyć kampanie nawiązujące do konkurencji, w przewrotny sposób pokazujące wyższość jednej firmy nad drugą. Tym razem Burger King przebił wszystkie dotychczasowe akcje w genialny sposób wykorzystując premierę filmu „To”.

„To” opowiada historię grupy dzieci prześladowanych przez klauna mordercę. Film oparty jest na powieści Stephena Kinga. Przed napisami podczas niemieckiej premiery w Hamburgu, na ciemnym ekranie pojawiło się zdanie „The moral is: never trust a clown”, czyli: „Morał: nigdy nie ufaj klaunowi”. Chwilę później ukazało się logo Burger Kinga.

Było to oczywiste nawiązanie do Ronalda McDonalda, symbolu konkurencyjnej restauracji. Błyskotliwy żart widownia doceniła gromkim śmiechem.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do