
Rywalizacja w świecie marek nie jest niczym nowym - Start Trek kontra Star Wars, Coca Cola kontra Pepsi, a także Burger King kontra McDonald's - od czasu do czasu można zauważyć kampanie nawiązujące do konkurencji, w przewrotny sposób pokazujące wyższość jednej firmy nad drugą. Tym razem Burger King przebił wszystkie dotychczasowe akcje w genialny sposób wykorzystując premierę filmu „To”.
„To” opowiada historię grupy dzieci prześladowanych przez klauna mordercę. Film oparty jest na powieści Stephena Kinga. Przed napisami podczas niemieckiej premiery w Hamburgu, na ciemnym ekranie pojawiło się zdanie „The moral is: never trust a clown”, czyli: „Morał: nigdy nie ufaj klaunowi”. Chwilę później ukazało się logo Burger Kinga.
Było to oczywiste nawiązanie do Ronalda McDonalda, symbolu konkurencyjnej restauracji. Błyskotliwy żart widownia doceniła gromkim śmiechem.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie