Reklama

Masz ochotę na kanapkę? Rozglądaj się uważnie!

Sieć restauracji Subway prezentuje nową identyfikację wizualną marki. Nowe, odświeżone logo przedstawiło już wiosną w Stanach zjednoczonych, teraz czas na Polskę. W naszym kraju pojawia się ono wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.

Ewolucja logotypu Subwaya to metafora kolejnego etapu w rozwoju. Zmienione logo jest przejrzyste i nawiązuje do historii marki. Nowym elementem są charakterystyczne strzałki, które zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. Mają oddawać m.in. jeden z wyróżników marki, czyli możliwość wyboru.

Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach marki, w przekazach medialnych oraz na profilach w serwisach społecznościowych od czwartego kwartału 2017 r.

 

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do