
Sieć restauracji Subway prezentuje nową identyfikację wizualną marki. Nowe, odświeżone logo przedstawiło już wiosną w Stanach zjednoczonych, teraz czas na Polskę. W naszym kraju pojawia się ono wraz z rozpoczynającą się kampanią nowego sandwicza BBQ Ribs.
Ewolucja logotypu Subwaya to metafora kolejnego etapu w rozwoju. Zmienione logo jest przejrzyste i nawiązuje do historii marki. Nowym elementem są charakterystyczne strzałki, które zostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. Mają oddawać m.in. jeden z wyróżników marki, czyli możliwość wyboru.
Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach marki, w przekazach medialnych oraz na profilach w serwisach społecznościowych od czwartego kwartału 2017 r.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie