
Niedawno na miejskich billboardach pojawiły się plakaty w ramach nowej kampanii sieci Tesco. Niestety nie takiego efektu spodziewała się firma. Klientom nie spodobała się taka reklama. Dlaczego?
Na zdjęciach promujących e-zakupy przedstawiono kobietę w zaawansowanej ciąży oraz mężczyznę siedzącego przy stole. Ciężarna żona przynosi mężowi talerz z jedzeniem.
Burza rozpętała się po wpisie reżysera, Andrzej Saramonowicza na facebooku.
Marka zareagowała na nieprzychylne głosy i zamieściła na swojej stronie WWW oświadczenie:
Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być niewystarczająco czytelny – podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii.
Naszą ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy – co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie. Chcemy przeprosić wszystkich, którzy uznali naszą reklamę za nieodpowiednią – pragniemy podkreślić, iż nie było to naszą intencją.
Źródło: Marketing Przy Kawie
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie