Reklama

Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

Niedawno na miejskich billboardach pojawiły się plakaty w ramach nowej kampanii sieci Tesco. Niestety nie takiego efektu spodziewała się firma. Klientom nie spodobała się taka reklama. Dlaczego?

Na zdjęciach promujących e-zakupy przedstawiono kobietę w zaawansowanej ciąży oraz mężczyznę siedzącego przy stole. Ciężarna żona przynosi mężowi talerz z jedzeniem.

Burza rozpętała się po wpisie reżysera, Andrzej Saramonowicza na facebooku.

Marka zareagowała na nieprzychylne głosy i zamieściła na swojej stronie WWW oświadczenie:

Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być  niewystarczająco czytelny – podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii.
Naszą ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy – co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie. Chcemy przeprosić wszystkich, którzy uznali naszą reklamę za nieodpowiednią – pragniemy podkreślić, iż nie było to naszą intencją.

 

 

 

Źródło: Marketing Przy Kawie

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do