Reklama

We wszystkich placówkach Poczty Polskiej można już płacić kartą lub BLIKIEM

Od października Poczta Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła możliwość bezgotówkowych opłat za pobrania przy odbiorze przesyłki. Wystarczy karta płatnicza lub smartfon posiadający  aplikację mobilną banku z funkcją BLIK. Usługa jest dostępna dzięki porozumieniu Poczty Polskiej z eService oraz Mastercard i Visa. Było o możliwe dzięki wyposażeniu placówek Poczty Polskiej w 8 tys.  terminali POS przez firmę eService. Wprowadzenie bezgotówkowych transakcji ma spowodować skrócenie czasu obsługi klienta, a przez to poprawę komfortu usług oferowanych przez Pocztę. Członek Zarządu Poczty Polskiej zapowiada, że w ciągu miesiąca będzie też dostępna usługa płacenia kartą za przesyłki dostarczane przez kuriera.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    katada - niezalogowany 2017-10-25 11:36:13

    Dobrze, że przynajmniej jako operatora płatności wybrali eService. Akurat poczta powinna współpracować z pewniakami. Wiem, że to zostało wdrożone już jakiś czas temu, ale mimo wszystko czekali z tym zdecydowanie zbyt długo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kopsyk - niezalogowany 2018-07-30 11:39:31

    Od dawna płacę u nich kartą - eservice mają, tzn. ich terminal. A pamiętam jeszcze, jak wiecznie na poczcie nie mieli wydać i trzeba było szukać drobnych po okolicy. Płacenie kartą to już nie pod te czasy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do