
Od października Poczta Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadziła możliwość bezgotówkowych opłat za pobrania przy odbiorze przesyłki. Wystarczy karta płatnicza lub smartfon posiadający aplikację mobilną banku z funkcją BLIK. Usługa jest dostępna dzięki porozumieniu Poczty Polskiej z eService oraz Mastercard i Visa. Było o możliwe dzięki wyposażeniu placówek Poczty Polskiej w 8 tys. terminali POS przez firmę eService. Wprowadzenie bezgotówkowych transakcji ma spowodować skrócenie czasu obsługi klienta, a przez to poprawę komfortu usług oferowanych przez Pocztę. Członek Zarządu Poczty Polskiej zapowiada, że w ciągu miesiąca będzie też dostępna usługa płacenia kartą za przesyłki dostarczane przez kuriera.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Dobrze, że przynajmniej jako operatora płatności wybrali eService. Akurat poczta powinna współpracować z pewniakami. Wiem, że to zostało wdrożone już jakiś czas temu, ale mimo wszystko czekali z tym zdecydowanie zbyt długo.
Od dawna płacę u nich kartą - eservice mają, tzn. ich terminal. A pamiętam jeszcze, jak wiecznie na poczcie nie mieli wydać i trzeba było szukać drobnych po okolicy. Płacenie kartą to już nie pod te czasy.