Reklama

Kupił bilet za pomocą aplikacji; kontroler stwierdził, że jest nieważny

W jednym z warszawskich autobusów doszło ostatnio do ciekawego i dziwnego jednocześnie incydentu. Po wejściu do pojazdu podróżny zakupił bilet za pomocą aplikacji, kontroler stwierdził, że jest on nieważny. Pasażer otrzymał mandat w wysokości 273 złotych.

Pan Tomasz na jednym z portali społecznościowych opisał swoją "przygodę", która nadzwyczaj oburzyła internautów. Któregoś dnia wsiadł on do autobusu ZTM, mając przygotowaną na telefonie aplikację mobilną do zakupu elektronicznego biletu na przejazd. Zajął miejsce i kupiłem bilet we wspomnianej już aplikacji. To wtedy podszedł do niego kontroler i poprosił o okazanie biletu. Pan Tomasz wyświetlił na ekranie telefonu ważny bilet i okazał go kontrolerowi. Ten oznajmił, że bilet jest nieważny, ponieważ został zakupiony po zablokowaniu kasowników na czas kontroli. Nie przyjął żadnych tłumaczeń i wystawił wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej na kwotę 273 złotych. 

Pasażer powiadomił kontrolera o tym, że nie zgadza się z jego decyzją. W odpowiedzi usłyszał, że może odwołać się do działu windykacji Zarządu Transportu Miejskiego. Pan Tomasz właśnie tak zrobił, ale jego odwołanie zostało odrzucone. Odwołał się więc po raz drugi - z identycznym skutkiem, przy czym poinformowano go, że kolejne odwołania zostaną potraktowane w taki sam sposób...

Zdania w tej sprawie są różne. Część internautów staje po stronie kontrolera, niektórzy po stronie pasażera. Czy ten spór rozstrzygnie się w sądzie?

Fot. ZTM

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2019-10-01 11:44:08

    Przecież zakup przez aplikację zajmuje czas podobnie jak zakup biletu w automacie w autobusie i często robi się tak po tym jak się wsiądzie do autobusu a kontroler blokuje z automatu kasownik, ale nie sprawdza osobie która kupuje bilet z automatu, a to idzie tak samo jak przez aplikację. to co teraz nie ma sensu istnienie takiej aplikacji no bo jak trzeba kupić bilet zanim wsiądę do autobusu? przecież to chore

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do